Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Masz jeszcze wątpliwości? Koniecznie skontaktuj się z nami.

Czy mogę kupić mieszkanie od Resi4Rent?

Wszystkie nasze nowe mieszkania przeznaczone są wyłącznie na wynajem długoterminowy. Jeśli szukasz mieszkania do zakupu, zapraszamy na stronę Echo Investment. Znajdziesz tam pełną ofertę nieruchomości, które możesz kupić.

Na jaki okres mogę wziąć mieszkanie w abonamencie?

Wszystko zależy od lokalizacji. Tam gdzie oferujemy najem możesz podpisać umowę standardowo na 12 miesięcy. W przypadku lokalizacji gdzie oferujemy zakwaterowanie jest możliwość popisania umowy na krótszy okres - już od 3 miesięcy. Po tym czasie decyzja należy do Ciebie, możesz przedłużyć swój kontrakt na kolejny okres, wybrać inne dostępne mieszkanie, zmienić miasto albo po prostu zrezygnować.

Jak wygląda umowa?

Umowa jest zawsze pisemna. Tam gdzie oferujemy najem możesz zawrzeć umowę najmu na czas określony - standardową lub instytucjonalną. W przypadku lokalizacji gdzie oferujemy zakwaterowanie podpisujemy umowę zakwaterowania. Przy podpisaniu umowy wymagamy wpłaty kaucji i kilka nieskomplikowanych formalności, o których opowie Ci nasz zespół. Chcemy, abyś jak najszybciej mógł zamieszkać z nami, więc ograniczyliśmy je do minimum.

Jaki jest ostateczny koszt mieszkania?

Do ceny abonamentu należy doliczyć koszty zużycia mediów: ciepłej i zimnej wody, ogrzewania, prądu oraz wywóz śmieci. Ich wysokość może się również w zależności od tego czy lubisz długie kąpiele, czy szybki prysznic.

Czy wymagana jest kaucja?

Tak. Podczas podpisania umowy zostaniesz poproszony o wpłatę kaucji, której wysokość zależy od weryfikacji finansowej i wynosi minimum 125% jednomiesięcznych bazowych opłat za mieszkanie. Zostanie zwrócona po zakończeniu umowy.

Jakie opłaty muszą zostać uiszczone, żebym mógł/mogła się wprowadzić?

Wraz z podpisaniem umowy rezerwacyjnej poprosimy Cię o wpłatę kaucji, która zostanie zwrócona po zakończeniu umowy. Po wypełnieniu wszystkich formalności, o których opowie Ci nasz zespół, przekażemy Ci klucze do Twojego wymarzonego mieszkania. Zgodnie z umową, pierwszy czynsz powinien zostać zaksięgowany na naszym koncie w ciągu pięciu dni od przekazania kluczy.

Czy Resi4Rent pobiera prowizję?

Nie pobieramy. Resi4Rent jest właścicielem oferowanych mieszkań do wynajęcia. Wynajmujesz bezpośrednio od pewnego partnera, bez żadnej prowizji.

Czy mieszkania są umeblowane?

Nasze mieszkania oferujemy w pełni umeblowane. Jeżeli jednak wolisz wprowadzić się ze swoimi meblami, skontaktuj się z opiekunem w danym mieście, żeby sprawdzić możliwość wprowadzenia się do nieumeblowanego mieszkania.

Jak mogę zarezerwować mieszkanie?

Przejrzyj dostępne abonamenty, a następnie skontaktuj się z nami lub odwiedź nasze Biuro Obsługi dostępne w każdej lokalizacji. Większość formalności możemy dopełnić zdalnie.

Czy razem z mieszkaniem wynajmuję miejsce postojowe/ komórkę lokatorską?

Miejsca postojowe i komórki lokatorskie nie są przypisane do mieszkań. Możesz z nich skorzystać za dodatkową opłatą. Szczegóły możesz sprawdzić w poszczególnych ofertach mieszkań lub kontaktując się bezpośrednio z naszym Biurem Obsługi.

Ile kosztuje wynajęcie miejsca postojowego?

Rodzaje parkingów i ich ceny różnią się pomiędzy lokalizacjami. Jeśli jesteś zainteresowany wynajęciem parkingu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi .

Kim będą moi sąsiedzi?

Wszystkie mieszkania Resi4Rent są przeznaczone na wynajem. Dlatego Twoimi sąsiadami będą osoby, takie jak Ty, szukające swojej przestrzeni w nowoczesnych osiedlach.

Czy oferta dostępnych na stronie mieszkań jest aktualna?

Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby informacje na stronie były zgodne z aktualną dostępnością mieszkań. Żeby mieć stuprocentową pewność, użyj formularza kontaktowego i zapytaj o dostępność. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe.

Jakie będzie moje mieszkanie?

Wszystkie mieszkania od Resi4Rent zostały zaprojektowane i wybudowane z myślą o najmie. Po każdej zmianie najemców mieszkania są odświeżane, aby zapewnić najwyższą jakość i komfort nowym mieszkańcom.

Co jeśli będę potrzebował pomocy po podpisaniu umowy?

Dla naszych klientów przygotowaliśmy Strefę Klienta oraz dedykowaną aplikację mobilną. Znajdziesz tam szczegóły swojej umowy, płatności, rozliczenia mediów oraz poprzez helpdesk możesz zgłaszać wszelkie usterki.