FAQ

Mierzymy się z wyjątkową sytuacją. Zachęcamy do postępowanie zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia. Wszelkie informacje znajdują się na stronie Portal Gov.pl



Co mam zrobić, jeżeli w ciągu ostatnich 14 dni wróciłem zza granicy i muszę poddać się kwarantannie?


Jeśli jesteś naszym najemcą, to jest to bardzo istotna dla nas informacja. Prosimy o jej zgłoszenie za pośrednictwem portalu najemcy lub na adres [email protected]. W ramach naszych możliwości pomożemy z dostarczeniem zakupów, wyprowadzeniem psa na spacer czy załatwieniem innych podstawowych potrzeb.

Co ma zrobić osoba która wie, że jest zarażona?


Jeśli jesteś naszym najemcą poinformuj nas o tym niezwłocznie. Dzięki temu zwiększymy częstotliwość dezynfekcji miejsc w których takie osoby mogły przebywać. Oczywiście w takim przypadku również będziemy starać się pomóc z dostarczeniem zakupów, wyprowadzeniem psa na spacer czy załatwieniem innych podstawowych potrzeb.

Co zrobić jeżeli źle się czuję, ale nie mam pewności czy jestem zarażony?


Zgodnie z zaleceniami MZ skontaktuj się z odpowiednim organem za pośrednictwem infolinii +48 800 190 590


Jakie procedury wprowadziliście w związku z panującą pandemia?


  • Wszystkie nasze działania są zgodne z zaleceniami władz.
  • Zwiększyliśmy częstotliwość sprzątania i dezynfekowania części wspólnych. W szczególności powierzchni na których wirus mógłby się utrzymywać (m.in. poręcze, klamki, panele windowe)
  • Ograniczyliśmy działalność Biura Obsługi Najemcy, natomiast większość działań związanych z procesem najmu mieszkania np. jego obejrzenie, można załatwić zdalnie poprzez wirtualne wizyty dostępne na naszej strony pod poszczególnymi typami mieszkań np. Łódź Wodna lub na naszym kanale w serwisie Youtube (TUTAJ) . Dodatkowo nasz zespół dostępny jest przez komunikatory, gdzie podczas wideorozmowy może zaprezentować interesujące Cię mieszkanie.
  • W przypadku zainteresowania podpisaniem umowy najmu, cały proces możemy przeprocesować on-line. Weryfikacja personalna oraz podpisanie umowy rezerwacyjnej możesz dokonać bez wizyty w biurze, po rejestracji konta (TUTAJ)
  • Wszystkie procesy od oglądania mieszkania, aż do jego przekazania zostały przeprojektowane tak, aby zminimalizować kontakt osobisty.


Co w przypadku, gdy jestem najemcą i straciłem prace?


Bardzo prosimy o kontakt ze swoim opiekunem. Postaramy się wspólnie znaleźć dogodne rozwiązanie. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www.r4r.pl, maila [email protected] lub pod numerem +48 728 557 000

Koronawirus: informacje i zalecenia - Portal Gov.pl




Czy mogę kupić mieszkanie od Resi4Rent?

Wszystkie nasze nowe mieszkania przeznaczone są wyłącznie na wynajem długoterminowy. Jeśli szukasz mieszkania do zakupu, zapraszamy na www.echo.com.pl . Znajdziesz tam pełną ofertę nieruchomości, które możesz kupić.

Na jaki okres mogę wynająć mieszkanie?


Umowę najmu z Resi4Rent możesz podpisać standardowo na 12 miesięcy. Po tym czasie decyzja należy do Ciebie, możesz przedłużyć swój kontrakt na kolejny okres, wybrać inne dostępne mieszkanie, zmienić miasto albo po prostu zrezygnować. Staramy się, aby minimalny okres najmu mieszkania wynosił 1 rok, ale jeśli szukasz czegoś na krótszy czas, to koniecznie daj nam znać.

Jakie warunki najmu obowiązują?


Forma umowy: pisemna, na zasadach najmu długo lub średnioterminowego, albo instytucjonalnego. Pisemna umowa najmu na czas określony (preferowany okres najmu to 12 miesięcy) – standardowa lub instytucjonalna. Szukasz zakwaterowania na inny termin? Koniecznie daj nam znać! Przy podpisaniu umowy wymagamy kaucję zwrotną i kilka nieskomplikowanych formalności, o których opowie Ci nasz zespół. Chcemy, abyś jak najszybciej mógł zamieszkać z nami, więc ograniczyliśmy je do minimum.

Jaki jest ostateczny koszt najmu?


Wszystkie detale dotyczące płatności możesz sprawdzić w poszczególnej ofercie w wyszukiwarce mieszkań na wynajem na naszej stronie. Po prostu wybierz interesujące Cię szczegóły i zobacz miesięczną stawkę za wynajem. Najemca oprócz czynszu najmu i opłat za części wspólne pokrywa zaliczkę na poczet mediów (woda, ogrzewanie, prąd oraz wywóz śmieci). Dla Twojej wygody dostarczymy Ci Wi-Fi bez dodatkowych opłat.

Czy wymagana jest kaucja?


Podczas podpisania umowy zostaniesz poproszony o wpłatę kaucji, której wysokość zależy od weryfikacji finansowej i wynosi minimum wysokość jednomiesięcznych opłat za mieszkanie + 10%. Nie może ona zostać potraktowana jako płatność za ostatni miesiąc najmu, zostanie zwrócona po zakończeniu umowy.

Jakie opłaty muszą zostać uiszczone, żebym mógł/mogła się wprowadzić?


Wraz z podpisaniem umowy rezerwacyjnej poprosimy Cię o wpłatę kaucji, która zostanie zwrócona po zakończeniu umowy najmu. Po wypełnieniu wszystkich formalności, o których opowie Ci nasz zespół, przekażemy Ci klucze do Twojego wymarzonego mieszkania. Zgodnie z umową najmu, pierwszy czynsz wraz z zaliczkami na media powinien zostać zaksięgowany na naszym koncie w ciągu pięciu dni od przekazania kluczy.

Czy Resi4Rent pobiera prowizję?


Resi4Rent jest właścicielem oferowanych mieszkań do wynajęcia. Wynajmujesz bezpośrednio od pewnego partnera, bez żadnej prowizji.

Czy mieszkania są umeblowane?


Nasze mieszkania oferujemy w pełni umeblowane. Jeżeli jednak wolisz wprowadzić się ze swoimi meblami, skontaktuj się z agentem w danym mieście, żeby sprawdzić możliwość wprowadzenia się do nieumeblowanego mieszkania.

Czy mogę wprowadzić się z własnymi meblami?


Jeśli w inwestycji są jeszcze nieumeblowane mieszkania, nie ma żadnego problemu. Skontaktuj się z agentem w danym mieście, żeby sprawdzić możliwości.

Jak mogę zarezerwować mieszkanie?


Przejrzyj dostępne mieszkania na www.r4r.pl, następnie skontaktuj się z nami lub odwiedź jedno z naszych Biur Obsługi Najemcy, aby wybrać mieszkanie, które najbardziej Ci się podoba . Większość formalności możemy dopełnić zdalnie.

Czy razem z mieszkaniem wynajmuję miejsce postojowe/ komórkę lokatorską


Miejsca postojowe i komórki lokatorskie nie są przypisane do mieszkań. Możesz z nich skorzystać za dodatkową opłatą. Szczegóły możesz sprawdzić w poszczególnych ofertach mieszkań lub kontaktując się bezpośrednio z naszym biurem obsługi.

Ile kosztuje wynajęcie miejsca postojowego?


Rodzaje parkingów i ich ceny różnią się pomiędzy lokalizacjami. Jeśli jesteś zainteresowany wynajęciem parkingu, skontaktuj się, proszę z naszym biurem obsługi .

Kim będą moi sąsiedzi?


Wszystkie mieszkania Resi4Rent są przeznaczone na wynajem. Dlatego Twoimi sąsiadami będą osoby, takie jak Ty, szukające swojej przestrzeni na nowoczesnych osiedlach.

Czy oferta dostępnych na stronie mieszkań jest aktualna?


Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby informacje na stronie były zgodne z aktualną dostępnością lokali na wynajem. Żeby mieć stuprocentową pewność, użyj formularza kontaktowego przy danej ofercie i zapytaj o jej dostępność. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe.

Jakie będzie moje mieszkanie?


Wszystkie mieszkania od Resi4Rent zostały zaprojektowane i wybudowane z myślą o najmie. Po każdej zmianie najemców mieszkania są odświeżane, tak aby zapewnić najwyższą jakość i komfort nowym mieszkańcom.

Co jeśli będę potrzebował pomocy po podpisaniu umowy?


Zapraszamy do Panelu Najemcy , gdzie znajdziesz swoje płatności, rozliczenia mediów oraz możesz zgłaszać wszelkie usterki.